سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیرا گاه چشمها به صاحبانش دروغمی گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]

همه چیز!!!!!!

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


2:53 عصر یکشنبه 87/2/15

واکسن جدید آنفولانزا

نویسنده: مارموز

 

 واکسن جدید آنفولانزا       

  
سازمان FDA واکسن جدید آنفولانزا را که بر روی بزرگسالان 18 سال و بالاتر از آن موثر است را تهیه کرد . این واکسن Flulava نام دارد و شرکت سازنده آن یعنی GlazoSmithKline اعلام کرده است که این واکسن را به زودی برای فروش به بازار ارائه می کند . این واکسن از سال 2001 در کانادا در دسترس بوده است . اما در امریکا FDA آن را طی یک پروسه مطالعاتی فشرده تهیه و تولید کرده است . در این مطالعه کنترل شده و اتفاقی، بیش از 1600 نفر شرکت کرده اند .
نتایج این مطالعه به اثر بخش بودن Flulava در تحریک سیستم ایمنی بدن و هم چنین بی ضرر بودن آن بر روی انسان اشاره دارد . در حالی که بر اساس گفته شرکت تولید کننده آن هیچ مطالعه کنترل شده ای، تاثیرگذاری این دارو را در کاهش علائم بیماری آنفولانزا از خود نشان نمی دهد .
این واکسن یک ویروس غیر فعال شده آنفولانزا در دوزهای مختلف است . البته در تجویز آن باید دقت کرد، افرادی که سابفه حساسیت به تخم مرغ و یا گوشت مرغ را دارند و نیز افرادی که سابقه واکنش های تهدید کننده حیات به سایر انواع واکسن های آنفولانزا را داشته اند و نیز افراد دچار اختلالات عصبی نباید این واکسن را دریافت کنند .                                                                                
تغذیه با شیر مادر و ارتباط آن با هوش کودکان :

تغذیه با شیر مادران بر روی هوش کودکانشان تاثیر ندارد . این مطلب به نقل از Bmj بر اساس یک مطالعه آینده نگر بیان شده است .
در این مطالعه محققان IQ چندین نفر از افراد جوان را در سال 1980اندازه گیری کردند. وسپس کودکان آن ها را نیز مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.
آن ها هم چنین اثرات اختلافات هوش در زوجین و تغذیه با شیر مادر را مورد بررسی قرار دادند . سرانجام اطلاعات بدست آورده را تحت یک آنالیز ریاضی قرار دادند تا ارتباط آن ها را با هم بررسی کنند .
افزایش 4 درجه ای در هوش کودکی که با شیر مادر تغذیه شده اند نسبت به مادر خودش به چشم می خورد . در واقع آنالیزهای ریاضی این مطلب را تائید می کرد . در حالی که تغذیه با شیر مادر برای هم فرزند و هم مادر فواید بسیاری دارد اما تائید آن بر افزایش سطح کودکان ثابت نشده است

 


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اثبات65=64
10 روش آزار دیگران ...
با سلام
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:292743

امروز:10

دیروز :9

 RSS 

پیوندهای روزانه
سایت دولت و وزارتخانه های جمهوری اسلامی ایران [97]
[آرشیو(1)]

درباره خودم

همه چیز!!!!!!

مارموز
من یک مارموز جلبم ! ! ! حالتونووو میگیرم

لوگوی خودم

همه چیز!!!!!!

لینک دوستان

علم کده
عکس ماشین
عاشقانه
انتظار
چند فلش زیبا

فهرست موضوعی یادداشت ها

10 روش آزار دیگران . اثبات 65=64ازچینی ها . اثباتی جادویی . اثباتی عجیب . روش های مختلف آزار واذیت .

آرشیو

عکس
بیماری
مذهبی
علمی
اجتماعی
ورزشی
عکس ماشین(1)
عکس ماشین(2)
عکس موتور
عکس اتوبوس
ماشین های تصادفی
متفرقه
شعر
بهار 1387

اشتراک

 

10 روش آزار دیگران . اثبات 65=64ازچینی ها . اثباتی جادویی . اثباتی عجیب . روش های مختلف آزار واذیت .